Menu
Forum to elitarne, strategiczne spotkanie Prezesów, podczas którego zarządzający największymi firmami w Polsce wymienią się swoimi doświadczeniami i wzajemnie się zainspirują.
To doskonała okazja do tego, by zaistnieć w świadomości decydentów, zaprezentować firmę, umocnić pozycję marki, ale przede wszystkim, by nawiązać relacje z osobami, które mają kluczowe, często finalne zdanie jeśli chodzi o strategię działania firmy i jej przyszłość.
Producent
Anna Chrobot
B4B Communications Manager
Tel. 22 256 70 35
Kom. 665 990 936
anna.chrobot@bbm.pl
ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY

Chcesz zaprezentować swoje rozwiązania w gronie Prezesów największych firm w Polsce? Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę dopasowaną do Twoich założeń biznesowych!

Wyślij zapytanie: anna.chrobot@bbm.pl

ZAPREZENTUJ SWOJĄ OFERTĘ

WYBIERZ SWOJĄ FORMUŁĘ ZAANGAŻOWANIA W FORUM

PAKIET 1
UCZESTNIK
WIĘCEJ
  • Uczestnictwo jednej osoby z firmy
  • Przy zgłoszeniu większej ilości uczestników - oferujemy zniżki
  • PAKIET 2
    STOISKO
    WIĘCEJ
  • Stoisko 4m2
  • 1 osoba do obsługi stoiska
  • Branding w materiałach konferencyjnych
  • PAKIET 3
    WIĘCEJ
  • Stoisko 4m2
  • 1 osoba do obsługi stoiska
  • 1 moderator
  • Prowadzenie stolika eksperckiego
  • PAKIET 4
    STOISKO + PRELEKCJA
    WIĘCEJ
  • Stoisko 4m2
  • 2 osoby do obsługi stoiska + prelegent
  • Prowadzenie prelekcji własnej lub z Klientem
  • Matchmaking (5 umawianych spotkań)
  • Szukasz czegoś innego? Szytego na miarę? Skontaktuj się z nami
    - przygotujemy pakiet dostosowany do Twoich celów biznesowych

    CO ZYSKASZ DZIĘKI OBECNOŚCI?

    Spotykasz w jednym miejscu
    .......
    Prezentujesz swoją ofertę potencjalnym klientom
    ......
    Zdobywasz strategiczne informacje „z pierwszej ręki” dzięki czemu możesz jeszcze lepiej dopasowywać swoją ofertę do aktualnych potrzeb rynku lub wyprzedzić konkurencję, tworząc rozwiązania oczekiwane przez potencjalnych klientów
    Promujesz swoją ofertę
    .....

    KOGO SPOTKASZ

    • Prezesów Zarządu
    • General Managerów
    • Country Managerów
    • Dyrektorów ds. Sprzedaży Detalicznej
    • Członków Zarządu / Dyrektorów Handlowych
    • Prezesów Zarządu
    • General Managerów
    • Country Managerów
    • Dyrektorów ds. Sprzedaży Detalicznej
    • Członków Zarządu / Dyrektorów Handlowych
    • Prezesów Zarządu
    • General Managerów
    • Country Managerów
    • Dyrektorów ds. Sprzedaży Detalicznej
    • Członków Zarządu / Dyrektorów Handlowych

    SKOMPOMUJ SWÓJ PAKIET - JAK MOŻESZ ZAISTNIEĆ?

    INSPIRUJ LIDERÓW
    podczas prelekcji

    BĄDŹ WIDOCZNY
    dzięki brandingowi

    DYSKUTUJ Z EKSPERTAMI
    podczas panelu dyskusyjnego

    NAWIĄZUJ RELACJE
    przy pomocy matchmakingu

    WYEKSPONUJ SWOJĄ MARKĘ
    na stoisku wystawienniczym

    ZAPREZENTUJ KOMPETENCJE
    prowadząc grupę warsztatową

    GŁÓWNY PARTNER

    ORGANIZATOR
    Organizator: Blue Business Media
    Meet - Share - Accelerate
    Blue Business Media Sp. z o.o. Oddział Kraków
    ul. Berka Joselewicza 21c, 31-031 Kraków,
    tel. + 48 12 35 05 400, fax. + 48 12 35 05 401,
    info@bluebusinessmedia.com, www.bbm.pl

    Firma Blue Business Media (BBM) jest liderem polskiej profesjonalnej branży konferencyjnej.

    Naszym celem jest wspieranie rozwoju biznesu i profesjonalistów, poprzez wymianę ich unikalnych doświadczeń.

    BBM specjalizuje się w organizacji spotkań skierowanych do grup profesjonalistów w obszarach: zarządzania, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, finansów, controllingu, zakupów, IT, prawa i compliance, HR, PR, logistyki oraz produkcji.

    W ciągu 8 lat działalności na rynku polskim spotkania organizowane przez BBM zgromadziły ponad 23 000 uczestników z ponad 3400 firm, w tym 85 na 100 największych firm w Polsce (według wartości przychodów).

    Copyright Blue Business Media Sp. z o.o. 2017